- giordanobruno szerzeménye -
A reklám királyai megint nem néztek tévét és nem olvastak újságot. Vagy ha néztek is, leragadtak a „Broáfok közt”-nél. Ámdebár ezt már megszokhattuk. Egy kis híradó azért néha nem ártana, na nem a bulvárosabb részéről.

Közvéleményt kutattam a saját körömben (1 fő = nem reprezentatív), melynek folyamán az alább 1 (azaz egy) kérdést tettem fel magamnak a fenti reklám kapcsán:
„Kedves Válaszadó! Mi jut eszébe a Wizzair legújabb plakátjáról?
a) az Air France néhány héttel ezelőtti légi katasztrófája;
b) esetleg az Air France néhány héttel ezelőtti légi katasztrófája;
c) vagy netán Az Air France néhány héttel ezelőtti légi katasztrófája.”
Kontrollkérdés: „Csak nem az Air France néhány héttel ezelőtti légi katasztrófája jut eszébe a Wizzair legújabb plakátjáról?”
Úgy látszik, hogy a nyár ugyan nincs válságban, de a marketing nagy ötletelői ugyanezt nem mondhatják el magukról.